مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳) ‌ایرانیان مقیم کانادا می‌توانند رأی بدهند
سرخط خبرها

پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۴۹۵۹
  • ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم
در راستای استفاده از امکانات و فضا‌های شهری برای جلب مشاکت حداکثری مردم در انتخابات، مناظره‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در برخی از بوستان‌های شهری مشهد به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همزمان با زمان تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری، فضا‌ها و امکانات مختلف برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته شده است.

شهرداری مشهد نیز در همین راستا، تلاش کرده است امکانات و فضا‌های شهری را برای این موضوع فراهم کند. از جمله این اقدامات شهرداری، پخش زنده مناظره‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در برخی از بوستان‌های شهری است که این موضوع در بوستان‌های کوهسنگی، ملت و رودپارک اجرا می‌شود.

در این برنامه ها، بخش محدودی از فضای بوستان‌ها با تعبیه تلویزیون‌های شهری، به این موضوع اختصاص داده شده تا خانواده‌هایی که تمایل دارند در کنار تفریح، مسایل مهم جاری در حوزه سیاسی کشور را دنبال کنند و برای حضور در عرصه انتخابات و برگزیدن نامزد منتخب ریاست جمهوری اقدام کنند، از این بخش مهم از برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات نیز استفاده کنند.

بخش قابل توجهی از شهروندانی نیز که برای تفریح به این بوستان‌ها آمده اند، اعتقاد دارند که اینگونه اقدامات، می‌تواند به ایجاد شور انتخاباتی و آگاهی بخشی به مردم کمک کند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->